איך לעשות הפצת הודעות טקסט#
לשליחת הודעות טקסט בצעו את הפעולות הבאות:
1. תחילת עבודה#
מלאו את הגיליון Parameters
לפי הוראות
עברו לגיליון sendMessage

2. מלאו בהכרח את השדות C, D, E:#
הזינו לשדה С מספר של לקוח בפורמט בינלאומי ללא סימן "+" או מזהה צ'אט;
מזהה של צ'אט קבוצתי
מזהה של צ'אט קבוצתי ניתן לקבל בשיטות שונות של GREEN-API, מזהה של צ'אט קבוצתי לא נדרש לייצר בעצמכם. הוא מיוצר ע"י המערכת באופון אוטומטי, ומחוזר ע"י שיטות GREEN-API
לשדה D יש להזין מזהה של צ'אט (personal
/ group
).
שימו לב לרגיסטר, ניתן לכתוב מילה רק באותיות קטנות, ללא רווח משני הצדדים.
- לשדה E יש להזין טקסט הודעה.

דוגמת שדות שמולאו באופן מלא
3. במקרה הצורך בדקו את המספר#
לבדיקת קיום חשבון WhatsApp במספר הפעילו צ'ק בוקס "Number check" בשדה F.
הפונקציה פועלת רק לבדיקת מספרי טלפון אישיים ולא בודקת קיום קבוצות.
לפי הסיבה הזאת, אל תפעילו צ'ק בוקס בעת שליחה לקבוצות או בעת שליחה למספרים אישיים ולקבוצות בגיליון אחד.

לאחר שליחת הודעות תקבלו סטטוס
{"existsWhatsapp":false}
או {"existsWhatsapp":true}
:
- false
אומר שבמספר אין חשבון WhatsApp או שיש שגיאה במספר;
- true
אומר שלמספר ישנו חשבון WhatsApp.
4. התחילו הפצה#
גלגלו גיליון ימינה. לחצו על כפתור "Start mailing".

5. בדיקת סטטוס ההודעות שנשלחו#
כפתור "Message status" מאפשר לבדוק סטטוס הודעות: נשלחה, הגיעה, נקראה. בשדה G תראו סטטוסים של הודעות:
- not Sent
- ההודעה שלך לא נשלחה בהצלחה לשרת WhatsApp;
- Sent
- ההודעה שלך נשלחה בהצלחה לשרת WhatsApp.
- Delivered
- ההודעה שלך נמסרה בהצלחה למכשיר הנמען;
- Read
- הנמען קרא את ההודעה שלך;
בשדה H תראו סטטוסים של הודעות:
- במקרה של שליחה: {"idMessage":"id your message"}
במקרה של שגיאה: 'חסר חשבון WhatsApp'
לבדיקת סטטוס נדרש להפעיל הודעות ב חשבון האישי שלכם. יישום הגדרות חדשות יכול לקחת עד 5 דקות. אם משתמש כיבה הודעה על קריאת הודעות, אז לא תוכלו לדעת האם הודעה נקראה.