למה לא נוצר קוד QR?#
לאחר יציאה מחשבון, ייתכן עיכוב זמני במערכת לפני יצירת קוד QR חדש.
הדבר נובע מכך שלאחר היציאה מהחשבון מתחיל תהליך ניקוי הנתונים הקשורים לסשן ההתחברות הקודם.
הניקוי כולל הסרה של סשנים שמורים ומידע שירות נוסף המאוחסן במטמון, הנחוץ לתפקוד תקין של תהליך ההתחברות. כל עוד התהליך לא הסתיים, יצירת קוד QR חדש עלולה להיות לא זמינה.
מה לעשות?
אנו ממליצים לחכות 1-2 דקות לאחר יציאה מחשבון לפני ניסיון חוזר של יצירת קוד QR.
אם כעבור הזמן הזה קוד QR עוד לא מופיע, פנו לתמיכה טכנית.