Skip to content

איך לעשות הפצה ללא סכנת חסימה?#

ל-WhatsApp ישנה מערכת ניטור פעילות חשבון מורכבת והיא עוקבת בקפדנות אחר הפצות.

המלצות להפצות. להפיץ הודעות רק ללקוחות אשר הוסיפו אותכם לאנשי קשר.

איך לקבוע את אנשי קשר שלכם ב-WhatsApp, תוכלו לדעת בכתבה בקישור הבא.

סיכון חסימת מספר יורדת משמעותית במקרה שאתם שולחים הודעות ללקוחות אשר הוסיפו את מספרכם לאנשי קשר שלהם. אפשר לקבל לקוחות כאלה לפי השיטה לעיל.

על סמך הניסיון שלנו עשינו רשימת המלצות, במקרה של ציות להן אפשר לאבטח את חשבונכם בצורה המקסימלית:

  1. חימום מספר
  2. מילות מפתח בהודעה
  3. מהירות הפצה

בקשר להחמרת כללי WhatsApp אנו ממליצים לשלוח הודעה ל-200 לקוחות ביממה לכל היותר.

כמו כן אנחנו ממליצים לחלק את ההפצות לקבוצות קטנות יותר ולהפיץ דרך כמה מספרי טלפון.

1. חימום מספר#

הכרחי לבצע חימום מספר, מידע נוסף על חימום אפשר לקרוא בכתבה "איך להגן על מספר מפני חסימה?" .

לפני הפצה בצעו הכנת בסיס לקוחות:

  • אספו לקוחות - התחילו איתם התכתבות
  • אפשרו ללקוחות להסיר אותכם, בהודעה כתבו מילת מפתח (דוגמת מילת מפתח מטה)
  • בקשו מלקוחות להוסיף אותכם לאנשי קשר
  • בצעו הפצה רק למספרים שאיתם ניהלתם התכתבות

דוגמת מילת מפתח:
כתבו כן אם ברצונכם לקבל הצעות אישיות ואוספים מתואמים מהמותג, או עצור אם ברצונכם להפסיק לקבל הצעות משתלמות שלנו. אם קישורים לא פעילים, נא שמרו את מספרנו ברשימת אנשי קשר.

2. מילות מפתח בהודעה#

לעידוד לקוחות לשיתוף פעולה פעיל והתחלת התכתבות מומלץ להשתמש בגישה הזאת:

  • רמזים קונטקסטואליים: שלבו מילות מפתח בהקשר שמשתלב באופן טבעי בשיחה. למשל, אם אתם מגישים שירותי תיקון מכשירי חשמל, תוכלו לכתוב: "אם יש לכם שאלות בנוגע לתיקון הציוד שלכם, אל תהססו לכתוב לנו!"
  • הציעו עזרה: הציעו ללקוחות שלכם עזרה במצב מסוים, שבו שימוש במילות מפתח יהיה טבעי. למשל "אם נדרש לכם ייעוץ בבחירת מוצר, כתבו לנו את המילה ייעוץ."
  • בקשת ביקורות: בקשו מלקוחותיכם לשתף את ניסיונם בשימוש במוצרים ושירותים ספציפיים. למשל "העריכו את התוצרת שלנו וכתבו ביקורת עם תג ביקורת."
  • מבצעים: הודיעו ללקוחות על מבצעים קיימים והצעות מיוחדות, ויחד עם זאת בקשו מהם להביע התעניינות במילות מפתח. למשל, "האם ברצונכם לקבל מידע נוסף על המבצע החדש שלנו? שלחו לנו מבצע."
  • סקרים אינטראקטיביים: ערכו סקרים אינטראקטיביים עם שימוש במילות מפתח. למשל, "ענו על השאלה שלנו על העדפה שלכם בתוצרת ע"י שליחה אלינו סקר."

3. מהירות הפצה#

  • אל תשלחו מעל הודעה אחת בדקה.
  • אל תשלחו מעל 8 שעות ביממה.
  • אל תערכו הפצות מעל 3 ימים ברצף.
  • אחרי הפצה קחו הפסקה של 14 ימים, בזמן הזה המספר חייב לעבוד בתנאים רגילים (מומלץ רק לענות להודעות נכנסות).

ההמלצות מכוונות למזעור סכנת חסימה של חשבון.