Skip to content

איך לבצע הפצות באמצעות CRM?#

בעת עבודה עם לקוחות באמצעות CRM, לפעמים מופיע צורך לשלוח הודעות שיווקיות.

המלצות כוונון CRM:#

  1. המלצות כוונון אינטגרציה להפצה
  2. המלצות לתסריט שימוש במופע בעת הפצה ועבודת המפעיל
  3. המלצות כלליות לעבודה עם WhatsApp

המלצות לכוונון אינטגרציה להפצה#

  1. אנו ממליצים להגדיר השהיה מינימלית למופע, למשל שנייה אחת.
  2. יש להפעיל השהיה לשליחת הודעות שיווק בצד האינטגרציה (CRM שלכם). לפי כך, ההודעות שנשלחות בצ'אט יגיעו הכי מהר, והודעות מהפצה יישלחו עם השהיה נדרשת. במקרה הזה תור הודעות יהיה ריק.

המלצות לתסריט שימוש במופע בעת הפצה ועבודת מפעיל#

  1. השתמשו באותו מספר לתקשורת והפצות.
  2. בתחילה חממו את המספר ע"י תקשורת עם לקוח (רצוי שלקוח יכתוב לכם ראשון).
  3. נהלו מאגר (לקוחות אשר תקשרו עם מספרכם). הפצה לפי המאגר הזה בעלת סיכון חסימה מינימלי.
  4. עשו הפצה לפי בסיס לקוחות שלא תקשרו אתכם ממספרי טלפון שחוממו, נסו לא לעשות הפצות גדולות למספרים של לקוחות שלא תקשרו אתכם.
  5. שלחו 1000 הודעות ביום לכל היותר.
  6. הקפידו להשאיר ללקוח אפשרות לסרב לקבל את ההודעות שלכם ישירות בצ'אט. בשביל זה הוסיפו לטקסט הודעות ההפצה את הטקסט: "אם אינכם רוצים לקבל הצעות כדאיות שלנו, כתבו עצור". וסמנו את הלקוח בתור הוסר מהפצה אם הוא יכתוב עצור.
  7. הפיצו לא יותר מ-3 ימים ברצף.
  8. תחילה הפיצו ללקוחות חמים ורק אחר כך ללקוחות קרים. תחילה לאלה שתקשרו לא מזמן עם המספר, ולאחר מכן לאלה שתקשרו מזמן. קבעו סף של 9 חודשים (אל תכתבו ללקוחות שאיתם אין התכתבות 9 חודשים אחרונים).
  9. אנו ממליצים על טווח בין שליחת הודעות שיווקיות 30 שניות (עשו השהיה בצד אינטגרציה, CRM שלכם).

המלצות כלליות לעבודה עם WhatsApp#

למזעור סיכון חסימת מספר, אנו ממליצים לציית לכללים בכתבות:

  1. איך להגן על מספר מחסימה?
  2. איך לעשות הפצות ללא סכנת חסימה?