איך לקבוע עובדה של שיחות נכנסות ב-WhatsApp?#
קביעת הודעות מערכת מתבצעת באופן אוטומטי. נדרש להפעיל הודעות מערכת באחת השיטות:
- בחשבון אישי להפעיל
לקבל הודעות מערכת על שיחות נכנסות
- בעזרת שיטת SetSettings להפעיל הודעות מערכת
incomingCallWebhook
ו-incomingWebhook
לעיבוד הודעות מערכת השתמשו באחת האפשרויות:
- [ספריות SDK של GREEN-API] (https://green-api.org.il/en/docs/sdk){:target="_blank"}. בחרו מימוש של Webhook Server Library בשפת התכנות הרצויה.
- בעת ניפוי שגיאות של הודעות מערכת נכנסות ניתן להשתמש בשירות ווב לבדיקה, לדוגמה webhook.site.
אחרי כוונון מעבד קבלת הודעות מערכת typeWebhook: incomingCall
ניתן לעקוב אחר סטטוס status:offer
.
בעת שיחה נכנסת, מערכת יוצרת שתי הודעות מערכת ברצף:
- הודעת מערכת ראשונה עם סטטוס
offer
, אשר מציינת קבלת שיחה נכנסת חדשה. - להודעת מערכת שנייה ישנו אחד מבין הסטטוסים:
pickUp
,hangUp
,missed
אוdeclined
.
סטטוסים של סיום שיחה:
pickUp
– שיחה מוצלחתhangUp
– שיחה נכנסת שלא נענתה, הנמען ניתק או הפעיל את המצב «לא להפריע»missed
– המתקשר הפסיק את ההתחברותdeclined
– שיחה שלא נענתה, היישום סיים את החיבור עקב חריגה מזמן קבלת תשובה (Whatsapp סיים את השיחה) או שהמתקשר לא המתין לתשובה.
למידע מפורט יותר אנו ממליצים לעיין בכתבות [שיחה נכנסת] (../api/receiving/notifications-format/IncomingCall.md){:target="_blank"} ו-[עבודה עם שיחות נכנסות] (../api/recommendations/working-with-incomming-calls.md){:target="_blank"}.