Skip to content

איך לקבוע עובדה של שיחות נכנסות ב-WhatsApp?#

קביעת הודעות מערכת מתבצעת באופן אוטומטי. נדרש להפעיל הודעות מערכת באחת השיטות:

  • בחשבון אישי להפעיל לקבל הודעות מערכת על שיחות נכנסות
  • בעזרת שיטת SetSettings להפעיל הודעות מערכת incomingCallWebhook ו-incomingWebhook

לעיבוד הודעות מערכת השתמשו באחת האפשרויות:

  • [ספריות SDK של GREEN-API] (https://green-api.org.il/en/docs/sdk){:target="_blank"}. בחרו מימוש של Webhook Server Library בשפת התכנות הרצויה.
  • בעת ניפוי שגיאות של הודעות מערכת נכנסות ניתן להשתמש בשירות ווב לבדיקה, לדוגמה webhook.site.

אחרי כוונון מעבד קבלת הודעות מערכת typeWebhook: incomingCall ניתן לעקוב אחר סטטוס status:offer.

בעת שיחה נכנסת, מערכת יוצרת שתי הודעות מערכת ברצף:

  • הודעת מערכת ראשונה עם סטטוס offer, אשר מציינת קבלת שיחה נכנסת חדשה.
  • להודעת מערכת שנייה ישנו אחד מבין הסטטוסים: pickUp, hangUp, missed או declined.

סטטוסים של סיום שיחה:

  • pickUp – שיחה מוצלחת
  • hangUp – שיחה נכנסת שלא נענתה, הנמען ניתק או הפעיל את המצב «לא להפריע»
  • missed – המתקשר הפסיק את ההתחברות
  • declined – שיחה שלא נענתה, היישום סיים את החיבור עקב חריגה מזמן קבלת תשובה (Whatsapp סיים את השיחה) או שהמתקשר לא המתין לתשובה.

למידע מפורט יותר אנו ממליצים לעיין בכתבות [שיחה נכנסת] (../api/receiving/notifications-format/IncomingCall.md){:target="_blank"} ו-[עבודה עם שיחות נכנסות] (../api/recommendations/working-with-incomming-calls.md){:target="_blank"}.