עבודה עם שיחות נכנסות#
Dבהתאם לצרכי האינטגרציה, העבודה עם התראות על שיחות נכנסות ניתן לממש בכמה דרכים:
-
אם אינך צריך לעבוד עם שיחות נכנסות, אנו ממליצים לעשות incomingCall איפוס הודעה
- בעת עבודה עם מטפל ההתראות, מחק סוגים לא ידועים של התראות על ידי
typeWebhook
, כך שכל ההתראות המיותרות יוסרו מהתור. - כאשר עובדים באמצעות HTTP API, למחוק התראות באמצעות deleteNotification שִׁיטָה.
- כשעובדים דרך Webhook Endpoint, תן קוד סטטוס 200.
- בעת עבודה עם מטפל ההתראות, מחק סוגים לא ידועים של התראות על ידי
-
אם אתה צריך לקבל רק את העובדה של שיחה נכנסת, אתה יכול להפעיל מטפל כדי לקבל את ההודעה
typeWebhook
:incomingCall
ולעקוב אחר המצבstatus
:offer
. יש להחריג את כל הסטטוסים האחרים מעיבוד שיחות. -
אם אתה צריך לראות רק את התוצאה של השיחה ולא ליידע את המפעיל על השיחה הנכנסת, אז אתה צריך לעקוב ולתעד בצ'אט את כל הסטטוסים מלבד
הצעה
. ניתן גם לצמצם את המידע על שיחות שלא נענו.
לְדוּגמָה:
* בעת קבלת הודעה (`typeWebhook`: `incomingCall` + `status`: `offer`) - פשוט אפס את ההודעה.
* אם מתקבלים סטטוסים אחרים, רשמו בצ'אט עם שותף השיחה:
`pickUp` - "השיחה נענתה"
`hungUp` - "שיחה שלא נענתה"
`missed` - "שיחה שלא נענתה"
`declined` - "שיחה שלא נענתה"
- אם יש צורך לקבל את כל סטטוסי השיחה, הוא נדרש לממש עיבוד של כולם incomingCall סוג הודעות. יש צורך לשדר את רשומת השיחה לצ'אט בעת קבלת התראה.
לְדוּגמָה:
* קבלת שיחה נכנסת (`typeWebhook`: `incomingCall` + `status`: `offer`) - להקליט בצ'אט `Incoming call` ולהודיע למפעיל.
* סיום שיחה (מסיבות: מענה מפעיל, הפסקת שיחה, פקיעת זמן המתנה) - קבלת התראה (`typeWebhook`: `incomingCall`) ובהתאם לערך של `status` רשום בצ'אט:
`pickUp` - "השיחה נענתה"
`hungUp` - "השיחה בוטלה" - המפעיל ביטל את השיחה או למערכת יש הגדרה או את `Do Not Disturb` הפונקציה מופעלת בטלפון (ניתוק)
`missed` - "שיחה שלא נענתה" - המתקשר סיים את השיחה
`declined` - "שיחה שלא נענתה" - המתקשר לא חיכה לתשובה
קבלת שם בן שיחו של המתקשר
- קבל הודעה incomingCall לגבי שיחה נכנסת, השדה מאת מכיל את מספר החשבון של בן השיח.
2.השתמש ב- GetContactInfo שיטה לקבוע את המידע על המתקשר.
- השתמש בשדות השם או שם איש קשר מתוך GetContactInfo שיטה לקבל את שם המתקשר.